Profesor Andrzej Blikle w wywiadzie dla PROCESOWCY.PL – o zarządzaniu procesami, świadomych właścicielach procesów, motywowaniu pracowników i godności ludzkiej. Polecamy.
PIERWSZA CERTYFIKACJA PROCESOWA DEDYKOWANA DLA SEKTORA FINANSOWEGO
lukas.tartanus2020-10-02T07:42:54+00:00Pierwszy certyfikowany cykl szkoleniowy dla przedstawicieli sektora finansowego za nami. Trzynaście osób z certyfikatem Senior Menedżer ds. Zarządzania Procesami i Jakością!
OFFICEOBJECTS®
lukas.tartanus2020-10-02T07:43:33+00:00OfficeObjects® WorkFlow wykorzystuje i implementuje najważniejsze standardy z zakresu zarządzania procesami pracy proponowane przez takie organizacje standaryzujące jak Workflow Management Coalition (WfMC), Business Management Initiative (BPMI), Organization for the Advancement of Structured Information Standards (OASIS) i Object Management Group (OMG). W zakresie funkcjonalności nie objętych standardami takich jak zarządzanie czasem, monitorowanie procesów oraz język odpytywania procesów, OfficeObjects® WorkFlow bazuje na najbardziej wartościowych rezultatach międzynarodowych prac badawczych.
DOJRZAŁOŚĆ PROCESOWA POLSKICH ORGANIZACJI – 2016
lukas.tartanus2020-11-17T10:32:11+00:00Proces powstawania najnowszej edycji raportu był doskonałym przykładem zastosowania wywodzącej się z filozofii Lean Management zasady Jidoka. Badania będące podstawą raportu rozpoczęliśmy ponad rok temu, a pierwsza wersja raportu powstała w kwietniu 2015 r. W trakcie prac edytorskich...
JAK WDROŻYĆ SYSTEM KLASY BPM SZYBKO I EFEKTYWNIE?
lukas.tartanus2020-10-02T07:44:32+00:00Dla wielu instytucji finansowych i przedsiębiorstw częstym problemem jest terminowe dostosowanie systemów informatycznych do coraz szybciej zmieniających się wymagań klientów i regulatorów. Najbardziej kłopotliwe jest uzgodnienie z dostawcami satysfakcjonujących terminów wprowadzania zmian. Dodatkowo pojawiającym się problemem jest fakt, że zmiany w oprogramowaniu może wykonać tylko dostawca, co z kolei najczęściej związane jest z długim czasem oczekiwania na wprowadzenie modyfikacji. W jaki sposób możemy to zmienić?
JAK PORADZIĆ SOBIE Z DWIEMA PUŁAPKAMI SZCZUPŁEJ TRANSFORMACJI W USŁUGACH: FAŁSZYWY KLEJNOT I FAŁSZYWA OBIETNICA?
lukas.tartanus2020-10-02T07:45:57+00:00Wiele firm usługowych decydując się na transformację Lean jest narażona na dwie pułapki: pierwsza polega na tym, że stosuje podejścia skrótowe, wdrażając Lean w zbyt uproszczonej formie lub stosując wybrane metody w oderwaniu od kontekstu (zjawisko to określamy „fałszywym klejnotem”), druga z kolei odnosi się do niedostatecznego zaangażowania wyższego i średniego kierownictwa, tzn. kierownictwo deklaruje zaangażowanie, jednak w rzeczywistości jest ono dalekie od wymaganego z punktu widzenia udanej transformacji (mamy wówczas do czynienia z „fałszywą obietnicą”).
DOJRZAŁOŚĆ PROCESOWA POLSKICH ORGANIZACJI – 2016 (wersja angielska)
lukas.tartanus2020-11-17T17:56:35+00:00DOJRZAŁOŚĆ PROCESOWA POLSKICH ORGANIZACJI – 2016 (wersja angielska) The creation of the current edition of the report was a perfect example of using the Jidoka principle, originating from the Lean Management philosophy. We initiated the survey over a year ago, and the first version was made in April 2015. Więcej
EA & BPM CONFERENCE EUROPE 2016
lukas.tartanus2020-10-09T13:40:39+00:00Zapraszamy do zapoznania się z krótką relacją z EA & BPM Conference Europe 2016 - najważniejszego wydarzenia związanego z tematyką zarządzania procesami w Europie.
TWORZENIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W OPARCIU O ZASADY LEAN – CZĘŚĆ 2.
lukas.tartanus2020-10-10T10:20:36+00:00Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu dotyczącego wykorzystania 5 zasad LEAN obowiązujących w Capgemini do tworzenia usługi Intelligent Service Centre.
CZAS NA SZYBKIE ZMIANY
lukas.tartanus2020-10-07T10:56:07+00:00Czy mamy dziś czas na przygotowanie i wdrożenie kompleksowego podejścia do zarządzania procesami biznesowymi w dużych przedsiębiorstwach? Czy nie jest lepszym pomysłem przygotować szybsze zmiany i udowodnić skuteczność metod zarządzania procesami tu i teraz? W którym momencie warto głębiej wejść w metodykę zarządzania procesowego? Jaki model organizacyjny działów wsparcia zarządzania procesowego wybrać w dużych przedsiębiorstwach?