Baza wiedzy procesowej
lukas.tartanus2020-10-02T07:34:58+00:00
PRAWDZIWY LIDER
Michael Ballé - jak zwykle mądrze - o roli lidera.
lukas.tartanus2020-11-05T17:21:30+00:00
Budowanie kultury ciągłego doskonalenia
Inspirujące wystąpienie Erica Pope o budowaniu kultury ciągłego doskonalenia.
lukas.tartanus2020-10-09T13:48:31+00:00
NARZĘDZIA LEAN WYKORZYSTYWANE W OCHRONIE ZDROWIA
(...) gdy pacjent zapisuje się na wizytę do lekarza specjalisty, np. diabetologa i czeka na nią 10 dni (240h), a sama wizyta u lekarza trwa 30 min (0,5), to efektywność procesu wynosi 0,5/240=0,2%. Tylko taka część całego procesu pozwoliła pacjentowi na zdobycie informacji o swoim stanie zdrowia i ustaleniu terapii, reszta była zbędna. Jak zatem zorganizować proces by jego efektywność przepływu była wysoka?
lukas.tartanus2020-10-09T13:34:32+00:00
DOSKONALENIE PROCESÓW W SEKTORZE USŁUGOWYM W POLSCE. STAN OBECNY I TRENDY NA PRZYSZŁOŚĆ. Część II.
Zapraszamy do lektury drugiej części raportu, który prezentuje wybrane wyniki analizy firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, w aspekcie doskonalenia procesów.