Project Description
DOJRZAŁOŚĆ PROCESOWA POLSKICH ORGANIZACJI – 2020
Mamy ogromną przyjemność oddać w Państwa ręce bezpłatny raport stanowiący podsumowanie badania dojrzałości procesowej przeprowadzonego w 2020 roku wśród firm i instytucji funkcjonujących w Polsce.
Jak zapewne Państwo się domyślacie specyfika roku 2020 sprawiła, że badanie stało się dla nas trudnym przedsięwzięciem. Biorąc jednak pod uwagę liczne pytania o nową edycję badania oraz długi czas dzielący nas od poprzedniej edycji (2016 r.) podjęliśmy to wyzwanie.
W tym roku liczba respondentów, którzy udzielili odpowiedzi na nasze pytania była mniejsza niż w poprzednich edycjach badania i wyniosła 143 osoby. Mniejsza próba badawcza nie jest bynajmniej konsekwencją trudnego roku. Bardzo chcieliśmy zbadać zależności między dojrzałością procesową a zyskownością, zadowoleniem klienta i zadowoleniem pracownika. Dlatego dużo pracy włożyliśmy w dotarcie do firm, które z jednej strony w taki sam sposób podchodzą do mierzenia tych parametrów (np. wszystkie stosują NPS jako miarę zadowolenia Klienta),
z drugiej natomiast strony zapewniają reprezentatywność próby (różnorodność branż, wielkość organizacji itp.).
Cieszymy się z osiągniętego efektu, ponieważ badanie wreszcie przyniosło odpowiedź na fundamentalne pytanie: Czy opłaca się być na najwyższym poziomie dojrzałości procesowej?
Badanie prowadziliśmy w dotychczasowej formule – składało się z części ankietowej (kompletne ankiety pozyskane od 143 respondentów) oraz wywiadów pogłębionych (przeprowadzonych w 27 organizacjach).
Mamy nadzieję, że raport okaże się dla Państwa inspirujący i dostarczy argumentów do zwiększania dojrzałości procesowej w Państwa organizacjach.
Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać bezpłatny raport na wskazany adres e-mail.
Poniżej zamieszczamy również odpłatne, dodatkowe opracowania dotyczące dojrzałości procesowej w trzech wybranych branżach (profesjonalne usługi wspólne, bankowość, administracja publiczna).